Geoblog.pl    Sid    Podróże    Los(t) Andos... Cordirielas... Brazylia... Patagonia, czyli nasz dziennik z wyprawy do Boliwii i Chile.    Irmik: wyladowalismy

Irmik: wyladowalismy

Polska, Warszawa

i teraz mamy duzo roboty ze zdjeciami.

Pozdrawiamy wszystkich i do zobaczenia na szlakach a wczesniej na zdjeciach.

Natalia
Natalia - 2008-10-03 16:31
Witajcie w domu :-)

obserwator
obserwator - 2008-10-10 14:02
Teraz już spokojnie możecie wysłuchać w kraju ostatniego przeboju..Los Andos Cordilieras...Brazylia...Patagonia, którego to wykonawcą jest Maciej Maleńczuk, piosenkarz niezbyt wysokich lotów ale jego interpretacje piosenek np. NIGDY WIĘCEJ (nie jest to oczywiście konkluzja do Waszej wyprawy) jest całkiem, całkiem... przynajmniej dla mnie już starszego gościa. A zatem pozdrowienia od Józefa z Raciborza, który obserwował Waszą ciekawą i wydaje się trudną wyprawę. Dzięki Bogu jesteście cali i zdrowi w domciu no i oczywiście zahartowani na przyszłe wyprawy.Gratuluję zatem wszystkim uczestnikom wyprawy odwagi.

Doorwayboy
Doorwayboy - 2008-12-23 14:16
Gratuluje bardzo dobrego blogu. Fenomenalne zdjęcia doskonale ilustrujące magię zwiedzanych miejsc. Brakuje nieco informacji praktycznych, co ile kosztuje, do dość istotne dla travelerów.
Tak czy siak daje 5 na 5:)