Geoblog.pl    Sid    Podróże    Los(t) Andos... Cordirielas... Brazylia... Patagonia, czyli nasz dziennik z wyprawy do Boliwii i Chile.    Irmik: niezla droga do Potosi

Irmik: niezla droga do Potosi

Boliwia
Boliwia, Potosi

Na poczatek opuszczone miasteczko gornicze. Kiedys kopalnia zatrudniala 3 000 gornikow, w miescie mieszkalo okolo 6 000 ludzi, a teraz 200. Wrazenie strasznego dworu... ale mijamy dzieci idace ze szkoly :-)

A juz myslelismy ze dzisiaj bedzie autostrada, bo miedzy duzymi miastami, ale niespodzianka, gory ze hej i na prawie calej drodze roboty drogowe - ubijaja, miela, utwardzaja i nie wiem co tam jeszcze robia ale jedziemy ponownie caly dzien i robimy zdjecia.

W Potosi mamy fajny hotelik i bedziemy tutaj dwa dni - czyli jutro zwiedzanie kopalni srebra.

Sid: W holu hotelu zegnamy sie z Umberto - to bylo sporo dni... od jutra nowy przewodnik.

Probuje wgrac zdjecia ale na razie slabo idzie.

Dziekujemy wszystkim za wpisy i trzymanie kciukow, bo mam nadzieje ze trzymacie.