Geoblog.pl    Sid    Podróże    Los(t) Andos... Cordirielas... Brazylia... Patagonia, czyli nasz dziennik z wyprawy do Boliwii i Chile.    Irmik: cywilizacja w Sucre

Irmik: cywilizacja w Sucre

Boliwia
Boliwia, Sucre

Rano odbiera nas z hotelu dwoch taksowkarzy i jedziemy w dwa osobowe samochody do Sucre, droga piekna ale juz asfaltowa choc oni i tak narzekaja na dziury.

Sucre to piekne kolonialne miasto niestety jest niedziela i wszystko zamkniete to znaczy glownie muzea i koscioly tak ze wolnym spacerkiem zwiedzamy uliczki i koscioly tylko z zewnatrz, chociaz naszej przewodnicze - hura mowi po angielsku i mozna ja zrozumiec - udaje sie nas wprowadzic do szkoly prowadzonej przez siostry zakonne i na gorze sa piekne widoki.

Wieczorem wlasnie siedzimy i uzupelniamy juz prawie ostatnie wpisy.

Jutro lot lokalnym samolotem do La Paz - trzymajcie kciuki za ladowanie.

Motyl
Motyl - 2008-09-29 14:41
Witajcie, zachwycamy sie z Dorota Waszymi relacjami regularnie:) Staszku, dzieki za kartke! Dzis dotarla:) PS: fajne zdjecia z opuszczonego miasteczka gorniczego, szczegolnie zdjecie tzw. obrotnicy - wlasnie pisze projekt umowy o korzystanie z takiego ustrojstwa:) Usciski i serdecznosci dla calej czworki!!!

sb
sb - 2008-09-29 14:47
Czesc,
to dobrze, ze wyslalem te kartki stosunkowo wczesnie. Zawsze to lepiej, gdy kartka dojdzie szybciej niz nadawca, a ja przeciez juz za pare dni bede z powrotem :)